27 Mayıs 2009 Çarşamba

Aşık mı oluyorum yoksa??? eyvah!!!!!

Düne kadar birisini yeniden sevebileceğimi birisi bana söyleseydi oracıkta benzetir paylardım kendisini. Aşktan dilim yanmıştı çünkü bir kere daha.

Ama şimdi öylemi bir internet sitesinde kadın adamı öyle bir anlatmış ki görmeden aşık olmak üzereyim. Kanım kaynadı resmen. Gerçi görmeden aşık oldum diyemem o zaman görücü usulü gibi bir şey olma riskini taşır. Bu devirde görücü usulünle ilişki yaşamak istemiyorum, bir alay çekincelerim var. Ben bunun resimlerini gördüm de sevdim. Çok yağız, yumurta gibi çocuk. Sevgilisi olucak kadın da sıçırtmanın teki. O adama asla layık diyil.

Şimdi hemen marmarislere kadar gidip onu kendime aşık etmem lazım. Gerekirse büyü yaptırır kendime bağlarım. Çocuk cidden duyarlı ve sanatçı ruhlu bir erkeğe benziyor. onu elde edeceğim. Şimdilik sevgilisi olan karıya zerre kadar şans vermiyorum. Şans dile bana sevgili blok.

3 yorum:

  1. yok öyle seyy onu önce ben keşfettim ben gidecem marmarise dövmede yaptıracam çatlada patla:))

    YanıtlaSil
  2. O benim olcek.. Ya da aslında Handenin olmasında o karıya kılım ya.. senin olsun yeterki handenin olmasın isterse beni secsin isterse seni o kıza uyuzum sadece.. ben salihin arkadaşına da fitim aslında

    YanıtlaSil
  3. Bİzm Salih iyi piyasa yapmış anlaşılan. Hadi işiniz rast gelsin...
    Yalnız sonra sizden de mazot parası istemesin :D

    YanıtlaSil