19 Mayıs 2009 Salı

Rezil ol da gör bakalım

O bira içmeye götürdüğün bitli karı inşallah böyle şişmanlasın. Sen de rezil ol bak bakalım nasılmış. O löpür löpür kolları ile sana uluorta sarılsın, tüpürüklü tüpürüklü dudaklarınla yapşak yapşak seni öpsün. Deodorant kullanmasın, soğan soğan koksun. Kokusu üzerine sinsin de tüm millete rezil ol. Herkes müstehakını bulurmuş sen de buldun sonunda. Beni de bir daha arama ararsan hatrım kalırsın ararsan sana yüz vermiyorum bilmiş ol. Al o şişko karıyı da ne halin varsa gör.


5 yorum:

  1. Sağolun ya. dertliyim biraz.. ama teselli olcam sanırım ilk fırsatta. çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. benim anlamadığım şey sen şişko kadınları hep bu şekildemi sanıyorsun?
    tüpürklü dudaklı soğan kokulu

    YanıtlaSil
  3. ahh bea güselim.
    şişmanlık bir hastalık. senin bu şekilde ithamlarında kematoropi alan bir kanser hastasının karşısına geçip kel diye alay etmekten ve aşşağılamaktan hiçbir farkı yok. ama merak etme sana geri döner bu.dönmese bile şunu unutma.özellikle, her kızın sonu aynı. günün birinde sende öyle olucaksın ama haberin yok:)o zaman sende o iğrendiğin insanlar gibi olmanın içinde açtığı yaraları tamir etmeye çalışırken, bir yandan "tüpürklü dudaklı soğan kokulu" ithamlarına maruz kalıcaksın. sen bu zihniyetle devam et dostum. daha çok "kalp kırıklıkları" yaşar vermiyorum diye bağırıp durursun.

    YanıtlaSil