18 Temmuz 2009 Cumartesi

Blog dünyasındaki garabetler

Şu blog dünyası ile bir ucundan tanıuşma fırsatı buldum. Malesef. Malesef diyorum çünkü bir sürü, yozlaşma sonucunda ağır derecede uyuzlaşmış tipler de var, bu kokuşmuş dünyada hala iyi kalabilmiş bir çok insan da blog dünyasından yaşamını sürdürüyor. Üç yıl yurt dışında yaşamış manga delisi adının tam tersi biçimde yapmacıklı zırıldak bir tip bana kıl oluyormuş. Esas sen kendine bak, sen kendi kendine kıl ol. Bir de bunu yardakçısı sümsük bir tip var gelmiş aferin çekmiş bana bel altından vuran dandik insan müsveddesine. Edeplenin de gelin. İnsan gibi soru sorduk insan gibi cevap verin. Kimsiniz ki siz?

Sizi hayat yargılayacak ben değil. Ben sadece işaret ediyorum. Günü gelince aramızdaki ceza melekleri versin cezanızı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder