15 Temmuz 2009 Çarşamba

Perişanım Şimdi




Benim için hiçbişey özgüveni yüksek ve sigara içen bir kadındaki asalet yüklü dudakların yerini tutamayacak asla ve asla. Düşünsenize adeta şehvet ile aralık bırakılmış dudakların arasından üfff diye üflenmiş bir duman bulutu kadar bir erkeği memnun edebilecek ve aynı anda tahrik edebilecek başka bir obje var mı sanki?

Sİgara içmeyenler bir taraflarına gitsinler mısır çarşısından kına alsınlar da yaksınlar inşallah diyorum.

Beni tek zevkimden yani sigara içmekten ne hakla mahrum bırakmaya çalıştıklarını bir türlü manalandıramıyorum. Seksapelimden çok şey eksileceğinin bilincindeyim. Sigara içmeyi şimdiden çok özledim.

2 yorum:

  1. Siz acayip tiryakisiniz bence sigarayı bırakmayın. O kanunla sadece sigara içilebilecek ortak kullanım alanları daraltıldı.

    YanıtlaSil
  2. Aslında ben sigaranın insana seksapel kazandırdığını düşünmüyorum ama bazı insanların sigara içerken takındığı şuh bir tavır da yok değil,kabul ancak bu içen kişi sayesinde oluyor, sigara sayesinde değil.Siz istediğiniz müddetçe cazibenizi kaybetmezsiniz içinizi ferah tutun.Her ne kadar sağlık için yerinde bir karar aldıklarını düşünsem de,bir tiryaki olarak içenlere bu tarz bir kısıtlama getirilmesi beni de rahatsız etti.Bundan sonra öğle yemeklerimi ofiste akşam yemeklerimi evde yemek daha keyifli olacak sanırım.Bu kanun tüm tirkakileri sonunda asosyal yapacak:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil